Thursday, October 20

Though it's been rough, you stay.

Objective : 
Menggembirakan si Ibu.

Apparatus/Material : 
Sumbangan ikhlas Jaan dan Baby. Serta sembilan ploh sen milik sendiri -_- Miskin tahap giga

Procedure : 
1) Duit telah disumbangkan oleh Baby semasa di surau.
2) Kek telah dibeli bersama Jaan selepas kelas.
3) Kad telah dipilih dan dibeli di Memory Lane hasil idea dari Jaan. Serta, kad ditulis dan ditandatangan dengan cantik dan comel hasil idea dari Jaan jugak -_- Fazra agak fail benda-benda macam nieh. Hahaha
4) The results are observed. Krr.

Observation :
Mak kasi senyum senget dan sepotong Terima Kasih dan soalan-soalan -.-

Results :
I hope she's happy with that little hadiah from .. us :)


Conclusion :
Happy Birthday, Mak! ♥


Footnote : Terima kasih, awak! I love you ♥ Today happened because you were there. And it ends when you leave :( And Baby jugak! :D You're the best er (sumpah taktahu nak describe you sebagai apa nieh. Tetiba confused dengan orientation sendiri kannn motiiifffffff) best girl friend I have ever had! ♥