HELLO! Are enjoying the constant rain? It's been raining everyday kan? :) I like it, though. The atmosphere jadi cool and peaceful and soothing. Oh yeah. Until we hear those thunders and stuff. Yikes.
And the constant hunger too -_- So not cool tau.
Entah kenapa tiba-tiba teringin untuk menaip secara anonymous. Boleh je cerita pasal semua yang terlintas without even bothering what people will respond. Takpayah kisah pasal identiti. Teringin pula nak buat blog baru. Tapi memang tak lah. With these current social websites yang aku ada sekarang pon macam dah tak terurus dah.
Lagipun, what's there of me yang korang nak tahu, right?
Hujan-hujan macam ni cambest kalau layan mata buat tahi. Tahi mata, of course. DUH. Tapi, dalam rumah sekarang ada yours truly dan adik kepada yours truly. Sangat tak selamatlah kalau yours truly yang umur tua empat tahun dari adik yours truly untuk tidur dan layankan mimpi sendiri. Lagi-lagi bila di kawasan rumah yours truly semalam ada kes rompak. Em, eloklah. Biarlah adik yours truly sahaja yang tidur harinieh. Lagipun rasa tak sedap kalau nak berkurung dalam bilik not knowing what could happen dekat living room bila adik yours truly duduk dekat situ tidur. No no. Not risking anyone's life. Yours truly sangat keberatan.
Konon anonymous lah pakai yours truly nieh. Hahaha.
That's it I guess. Four days to studying again :D I cannot believe that I'll be this excited. But I'm nervous as hell too so I'm like nexcited! Get it get it?
I hope you people are doing okay? Don't get sick!
